آگهی رایگان

بازدید :236
دوشنبه 14 خرداد 1397زمان :18:04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغاتهمانند هر شــاخه ی علمی دیگر دارای اصول و تکنیک هایی اســت که برای بهینه سازی هر چه بهتر کارکرد آن باید از آنها استفاده کرد. در این مقاله بر آن شدیم به شرح برخی از آگهی رایگان این تکنیکهای طلایی بپردازیم.یک کاراکتر جذاب بیافرینید این تکنیک تبلیغاتی چیزی جز خلــق یک ویژگی یا ویژگی هایی که بر میزان به رسمیت شناختن و ارزش داستانی کمپین شما می افزاید، نیست. کاراکتر شما می تواند به ایفای نقشی بپردازد مثال نقش یک روانپزشک را بازی کند یا ممکن است در قالب یک شخصیت کارتونی ایفای نقش کند. مثال یک دلفین یا گربه‌ باشد. شما در خلق و ایجاد یک کاراکتر و تعریف نقشی که او در تبلیغاتایفا میکند، کامال آزاد هستید. نکته ی خلاقانه: علیرغم آن که «کاراکتر برند» باید نشانگر شخصیت و دیگر جوانب برند باشد، یک شخصیت خلق شده دارای چنین ویژگی نیســت. از این رو بهتر است آگهی رایگان ریســک کنید و کاراکتری را برگزینید که خارج از شخصیت برند باشد. برخی از به یاد ماندنی ترین کمپین های تبلیغاتی جهان بر اساس کاراکترهای خلق شده ساخته شده اند. و بسیاری از بهترین آن کاراکترها، شــخصیت، ارزشها و ظاهر برند را منعکس نمی کنند. کاراکتر شــما همانند یک فیلم یا کتاب خوب باید جالب باشد: متفاوت و پیشبینی نشده با شخصیت و رفتار جذاب و نقطه نظرات به تفصیل شرح داده شده. این کاراکترهای متمایز از کاراکترهای رایج، نظر مخاطب را به خود معطوف خواهند کرد چون آنها با خرق عادت، خود را از دیگران برجسته می سازند.



مشاهده پست مشابه : راهکاری برای مقابله با تبلیغات منفی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
آگهی رایگان آگهی رایگان کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
لینک دوستان
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 6992
کدهای اختصاصی